piątek, 27 stycznia 2012

Annis by Susanna IC i mala apaszka :)

...chusta mala i wdzieczna ...na szyje zamiast szalika fajna...dzieki swojemu ksztaltowi ..fantastycznie trzyma sie na ramionach :)

















...welna bardzo delikatna...wiec nie moglam blokowac mocno :)

...a moja mloda wybrala sobie welenke na swoj egzemplarz Annis sama...
..popatrzylam ....zamowilam jeden moteczek i czekalam na dostawce :)
...szkoda....ze nie moglyscie zobaczyc mojej miny w momencie otwarcia paczki :)
...moteczek mlodej ...byl po prostu wielkosci jaja kurzego :))))
...wnerwiona...bo welenka dosyc droga...postanowilam zrobic mlodej apaszke na podstawie Annis...bo balam sie ...ze mi braknie :)
...tchorzostwo moje sie nie oplacilo :)...bo po zrobieniu apaszki zostalo dalej pol motka...czyli spokojnie moglam robic chuste normalnych rozmiarow :)
...no coz...mam nauczke...
..a oto apaszka mlodej










...pozdrawiam z chlodnego...ale slonecznego Paryzewa :)))

5 komentarzy:

  1. Śliczne, klimatyczne chusto-szaliko-apaszki!
    Młoda pewnie zachwycona wrobionymi koralikami :) Ja też! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa mgiełka i kolor super... Cóż więcej dodać? Finezja...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle Piękna!!!Pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szlachetności nie mierzy się wielkością :) cudne!

    OdpowiedzUsuń